xezz

xezz
@xezz_al
Neden ”iyiliğin kökeni”ni incelemezler, araştırmazlar? Herkesin derdi ”kötülük” ya da ”iblisliğin kökeni”. Eğer serseriler kötülük yapıyorsa bu onların tercih hakkı. Yani adamlar kötülüğü benimsemişler. İyiler de iyiliği… Ben kötülüğü yeğleyenler arasındayım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yüreğine acı korkusunun, acının kendisinden de kötü olduğunu söyle. Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek acı çekmez.
Varlığı büyük boşluklar dolduracak mahiyette değildi; fakat yokluğu müthişti...
Saraydakiler Mutlu Prens derlerdi bana, eğer eğlence içinde yaşamak mutluluk sayılırsa, mutluydum.
Alıntı