Gül Er

- Xururuca! + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zeze
-Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun? -Sen ne yapıyorsun ki? -Kimseden birşey beklemiyorum.Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum...
"Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim."
"Sevmek zor geliyor. Alışmamışım yoruluyorum. Her an sevdiğimi düşünemiyorum. Bazen atlıyorum. Boşluklar oluyor. Bunları boş sözlerle doldurmaya çalışıyorum."
"Sen acıyı biriktirmeyi seversin Olric. Sen biriktirmeyi seversin."