Dün öpüşme günüydü bugün birakma günü. Yaa Mernuş kardeş, dün öptüğünü bugün bırakırsın
Reklam
Bu aşşııırı ben yaa

Gülcan Özşimek

@Aycaloji
·
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.
Sayfa 74·Kitabı okuyor
Alıntı
Savaşıyorum resmen
Bu kadar tatlı olduğuma inanamıyorum bütün haşerat beni ısırıyor;)) çok kötü yaa
Ben ve Duygularım
Yaa nesin sen, Picasso falan mıııı
😆😆😆 Gayet ÖZGÜN(!) olan bu eseri açıklamak isterim ki; ressamımız burada, çiftlere olan bıkkınlığını dile getirmek istemiştiirrr😌😉😏
Ulan iki puan be iki puan yaa bir öğrenciye iki puan vermek bu kadarmı zor ya her şeyini tam yapan birinin hayatını şuan mahveden vicdansız hocalar var ya yarım puanla kaldı kız ya yarım puanla inanmıyorum. Biz ne ara bu kadar vicdansız olduk ya. Hiç mi acimaniz yok. Vala hayatımızda geleceğimizide s/kt/ler a*k bu hayatın ya yeter be bıktık ne bu öğrenci mıyız biz şimdi yoksa hayatı mahvolmasun diye cabalamaya çalışan birimiyiz.
Reklam
Reklam