Türkçe, hayat konusunda öğretmen olan bir dildir. Özellikle bazı harflerin benzerleriyle yer değiştirmesi sanki "yolu yürüme, sonucunda bu olacak" der gibi.
Yanılgı
Yenilgi gibi
Affetmenin ne kadar önemli olduğunu biliyorum affetmek istiyorum ama şu hayatta en kıymet verdiğim yegane kişinin üzülmesi beni son derecede kahrediyor artık affetmek bile istemediğim hissine kapılıyorum korkarak
Sadece içimi dökme ihtiyacıyla yazdım hakkınızı helal edin
*Konu sen olunca düşer gözlerimden pare pare
Gerçekten şuna az kaldı tam net emin olacağım
Erkekler kadınlar kadar hiç düşünmüyor sanki düz yolda ilerliyorlar ama kadınlar herşeyi aşırı düşüşünüyor kafasında binbir çeşit senaryolar kuruyor. Acaba erkeklerde mi biraz böyle olsa çünkü bazen gerçekten bu düşünce tarzı yüzden anlaşamıyor insan.
Hatta bazı erkeklere bişi anlatmaya çalışırken sanki duvara anlatıyırmuşsun gibi oluyor...
Ben bunları herkes böyle falan diye yazmadım illa olmayanlarda vardır tabi benimkisi sadece gözlemler dayalı bir yorum...