Günümüz insanı; ben , ben ve ben ...
‘’ Bu hayatta herkes kendini haklı bulur. Ego dedikleri tam da bu işte ; dünya yanlış , ben doğru. ‘’
Sayfa 332
her birimiz kendimizin dogru olduguna inandik.bir birimizden hiçte farkimiz olmadi ayni timarhanede yasayan insanlara benzediyimizi şimdi açıkca göre biliyorum.Fakat o zamanlar bunu ben sadece belli belirsiz sorguluyordum ve butun deliler gibi bende kendim disinda her kesin deli oldugunu dusunuyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşadığım bunca yıl peşimi hiç bırakmayan uygunsuzluklarımla didişip durdum.
Alıntı
Yanılgı körlük değildir, yanılgı korkaklıktır.
Sayfa 3
En büyük yanılgı
Bir insanın en büyük hatası, hak etmeyen birine kalbini sonuna kadar açmasıdır
Alıntı
Yasak edilen bir ilmin alimi de olmaz.
Sayfa 217·Kitabı okuyor
Alıntı