…birinin sana kötü olduğunu düşündüğü bir isim takması asla bir hakaret değildir,kızım. Bu sadece sana o kişinin ne kadar seviyesiz olduğunu gösterir ve seni incitmez…
Bir insanın en yakınlarını bir an bile olsa görebilmek gibi safiyane bir arzusuna karşı bunca acımasız engel ve tehlike söz konusuydu, işte özgürlüğünden mahrum olmanın bedeli bu kadar ağırdı…