mevlevilik ve ezginin günlüğü ve günlüğü okuyan yaşar
Saraybosna Hacı Sinan Tekkesi’nin devrân ve ayininden sonra hep birlikte ebruli söylenir nedense çok seviyolar Uyanır gece yarısı Yoktan sevda yaparım Uyanır gece yarısı Yoktan sevda yaparım Adamım, bu küçük işlere ben bakarım, yanarım
Metin Altıok-Soneler
I Sevgilim bak, geçip gidiyor zaman; Aşındırarak bütün güzel duyguları. Bir yarım umuttur elimizde kalan, Göğüslemek için karanlık yarınları. Ağzımda ağzının silinmez ılık tadı, Damağımda kösnüyle gezinirken; Yüreğimde yılkı, aklımda ölüm vardı, Dışarda rüzgar acıyla inilderken. Unutulmuyor ne tuhaf dünya işleri, Seninle bir döşekte sevişirken bile. Düşünüyorum hüzünlü genç anneleri, Çarşılarda, pazarda ellerinde file. Bu kekre dünyada yazık geçit yok aşka; Bir şey yok paylaşacak acıdan başka. II Nasıl bir acıdır bu bir düşün; Yüreğimin yumruk kadar çaresizliği, Sığlığı alışılmış bir günün, Gecenin karanlık belirsizliği. Yarın, yarın ve yine yarın; Hep bugün olan aynı yarınlar. Düş kırıklığı gibi kötü gelen zarın, Varımı yoğumu elimden alırlar. Ve ben dönüp yine sana gelirim; Elimde somun, gözlerimde mıh.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ebruli-Yaşar
Yalanımı sevsinler, aşksız dönmüyor dünya Benim adım Ebruli, biraz gerçek, biraz rüya
Müzik
6 MAYIS'TA SEVGİLİM!! Ne garip şu dünya. Zamanın bir anında: Fidanlar kırılıp, güller solmuş 6 Mayıs'ta 'O iyi insanlar, O güzel atlara binip gittiler.' * yazmış kitaplarda. Sonra; Yine bir 6 Mayıs'ta. Güneş yüzünü göstermiş. Umut çiçek vermiş. Dünya; Cıvıl cıvıl bir bahçe İçinde;papatya,ebruli Sevgi yeşermiş yeryüzünde. Yani; rüya gibi. Güller açmış 6 Mayıs'ta. MEHMET KESKİN *YAŞAR KEMAL                        
Şiir
Her kalp bir mağaradır; bazen güneş görmemiş ebrulî bir hüzün renginde, bazen de ateşine rüzgâr değmemiş kurşunî kül renginde... Kuldan küle varan bir hikayedir hayat, kimsenin göremediği bir yangın yeridir yürek... Başlamadan biten baharlar yaşar insan. Henüz yolun başında solup giden yapraklardır çektiğimiz acılar... Kan gölünde hüzün gözyaşlarımızla durulanırız hayatı anlamak için. Önce sancı, sonra arayış, nihayetinde matem-i vuslattır âşıkların yazgısı...
yalanını sevsinler... yalansız da dönmüyor dünya
youtu.be/3Re_8i7Ki0k Benim adım ebruli bira gerçek Rüya.. Bir Yaşar klasiği bırakalım buraya