yasemin

yasemin
@yaso44
Aslında çoğunlukla tek bir şey isterler saflık içinde: kimsenin kendilerine acı çektirmemesini. Bu yüzden herkesten erken davranıp, iyilik yapmak isterler herkese. Oysa korkaklıktır bu: adına “erdem” denilse bile.
Sayfa 168·Kitabı okudu
Edebiyat
yasemin
bu bizim yeni konustuğumuz konu gibi yalakalık mevzusu ssjsjsj
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şeytana uymamak için yapılması gereken tek şey ona boyun eğmektir. Direnirseniz, ruhunuz kendi koyduğu iğrenç kurallarla iğrençleştirdiğine, kendi kendine haram kıldığına duyduğu arzuyla hastalanır. Dünyanın en büyük olayları insan zihninde geçer derler. Dünyanın en büyük günahları da insan zihninde işlenir.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
yasemin
👌🏼