yasemin

yasemin
@yaso44
Eğer insan yalnız; zorunluluk da yanılsamaysa, o zaman özgürüm, diye keyiflendi.
Sayfa 366·Kitabı okudu
Varoluş
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruhunda sükünete kavuşmak ve mutlu olmak isteyen insanlar inanmalı ve iman etmelidir ama hakikatin peşindeki insanlar iç huzurundan vazgeçip yaşamlarını bu sorgulamaya adamak zorundadır.
Sayfa 254·Kitabı okudu
Felsefe
Ölüm varken ben yokum. Ben varken, ölüm yok. O halde üzülecek ne var?
Sayfa 110·Kitabı okudu
Varoluş
Ah, şu entelektüellerin üç milimetrelik iris aralığından beynin içine tüm bu bilgileri aktarmak için sarf ettikleri bitip tükenmeyen çabalar.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Varoluş
Kendimi yengeç gibi hissediyorum. Yengeçler denizde yaşar ama yüzemez. Ben de nefes alabiliyorum ama dünyaya bir türlü ayak uyduramadım sanırım.
Varoluş