Yayagezen

Yayagezen
@yaya_gezen
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
(...)ikimizin de başına ne gelirse gelsin bütün yaşamımca sevmeyi sürdüreceğim.”
Sayfa 350·Kitabı okudu
Yayagezen
sevmeyi sürdüreceğim
Var mısınız?
Merabalar... “O bir roman değil. Bir destandan daha azı. Tarihsel bir günlükten de daha azı. Savaş ve Barış, ifade edildiği biçimle, tam da yazarın ifade etmek istediği ve edebildiği şeydir.” Tolstoy Savaş ve Barış’ı böyle tanımlıyor. 1Eylül itibariyle Savaş ve Barış (2 Cilt Takım)'ı okumaya başlıyoruz @resulbulama ve @N____ ile birlikte bu zevkli süreçte bize eşlik etmek isteyen arkadaşları birlikte yolculuğa davet ediyoruz. Aynı cümlelerin altını çizdiğine şahitlik etmek, dikkatinden kaçan alıntıları arkadaşların paylaşımlarıyla farketmek, karakterler üzerine konuşmak, roman içerisindeki olaylar üzerine yorumlarda bulunmak istiyorsanız bize katılın derim. Ne kadar çok gözle bu şahesere bakarsak istifademiz de o oranda artacaktır. 1) @resulbulama 2) @N____ 3)@FatmaErarslan 4)Ünal Sökükcü 5) Çetin Öcalan 6) Ayhan KARATAŞ 7)@kklorofil 8) @ultima 9) @orhangazi54
Yayagezen
Merhaba, etkinliğe katılmak istiyorum , Mehmet Tafo