Her renk ve kavimden insanlar,muharrem merasimlerine katılıyor.
Buna engel olacak davranışlardan kaçının.
Kerbela mezhepçilik okulu değil,insanlık okuludur…🌸
Batı, bölgemize Arap/Arap olmayan vaya Şii/Sünni gibi yapay zıtlıklıklar empoze etmişti.
Bugün, geçmiş yapay zıtlıklıkların yerini yeni bir zıtlık aldı;
Direniş/Teslimiyet.✌️
Amerika mafyadır hem iktisadi mafya siyasi mafya her türlü mafyalık... Devletlerin arkasında duruyor ve istediğini iş başına getiriyor istediğini iş başından indiriyor. Cumhurbaşkanlarını bile onlar çıkarıp indiriyorlar...
Ali Hamaney
İmandan, İslamdan, dözümlülükdən, sədaqətdən, insan, İslam və mənəviyyat dəyərlərini əldə etmək yolunda çalışmaqdan söz düşdükdə buyurur: “Müsəlman kişilər və müsəlman qadınlar, mömin kişilər və mömin qadınlar, müti kişilər və müti qadınlar, sadiq kişilər və sadiq qadınlar, dözümlü kişilər və dözümlü qadınlar...“(Əhzab 35) Bu ayədə
mənəvi dəyərlər üçün on xüsusiyyət sayılır: İslam, iman, mütilik, sədaqət, dözümlülük,
Allahdan qorxmaq və digər məsələlər. Qadın və kişi bu meydanda çiyin-çiyinə hərəkət edir və irəliləyirlər. Hər ikisini deyir. İslam bu ayələrdə cahil cəmiyyətlərdə həmişə kişilərin və hətta qadınların vasitəsi ilə pərəstiş olunan kişi hökmranlığı bütünü sındırır. Siyasi və ictimai məsələlərdə qadının beyət etməsini lazımi və aktual bir iş kimi təqdim edir.
Ali Hamaney
İslamın qadına, kişiyə və bütün yaranmışlara real, fitrətə, təbiətə və həqiqi ehtiyaclara
söykənən baxışı vardır. Yəni heç kəsdən imkanından və ona veriləndən artıq bir şey
gözləmir. Ümumiyyətlə İslamın qaydası budur: həqiqi və məntiqli bir gözləntisi var.
Cümə gecələrinin duasında deyilir ki, Allah-Taalanın hər bir kəsə bəxş etdiyi və verdiyi
imkanlar - ilahi hüququ yerinə yetirmək üçün kifayət həddindədir. Ümumiyyətlə hər
bir kəsin reallıqlarını öyrənmək ondan gözlənilənlə münasibdir.
Deməli, İslam insani və qeyri-insani ehtiyaclara və istəklərə diqqət yetirib hökm
vermişdir. Amma bu o demək deyil ki, insanlar üçün heç bir ideal yoxdur. Biz təbiət
zindanının dustağı və əsiriyik, onun qanunları çərçivəsində hərəkət edirik. Bizim hərəkət etdiyimiz bu çərçivədə bizim qarşımıza bir məqsəd qoyub deməyiblərmi buna sarı hərəkət etməlisiniz?!
İslamda amalçılıq, zirvələrə və ideallara doğru hərəkət qəti və zəruri bir məsələdir. Qadın kişi kimi və digər varlıqlar kimi bu istiqamətdə hərəkət etməlidir.
1 sene askerlik yaptım hadi askerlik yaptığım yer terör bölgesi değildi ama istihbaratçılık dönemimde şehit haberi yazmak dışında ülkemizle ve komşu ülkelerle alâkadar ağır konulara denk gelmedim haberde izlemek haricinde ama bu kitap dehşet bir şekilde Filistin'in mazlum bir devlet olduğunu daha ilk sayfalardan tokat gibi vuruyor insanın yüzüne. Bir de öyle üstünden geçmiyor. Hiç hayatınız da en basit "salak, manyak" bile dememişseniz bu kitabı okuduktan sonra Abd, İngiltere ve diğer siyonist ülkelere haykıra haykıra küfredersiniz. Milletin müslümanlarla ne düşmanlığı varmış arkadaş. İmkânınız iyise hiç düşünmeyin alın okuyun bu kitabı.
Ali Hamaney
Yaradılışda qadının zərifliyi İlahi yaradılışa əsasən, qadın öz quruluşuna görə kişiyə nisbətən daha zərifdir. Buna
görə qanunsuz, yaxud ağıl və məntiq hakimiyyətinin zəif olduğu bir mühitdə fiziki baxımdan daha qüvvəli və möhkəm olan zəif olanı zülm altında saxlayıb istismar
edəcək. Təəssüf ki, bəşər həyatının əvvəlindən bu vəziyyət qarşıya çıxmışdır. Bu gün
dünyada qadın və kişimünasibətlərində bu acınacaqlı vəziyyət müşahidə olunur.
Ali Hamaney
Allah İslam ümmətinin ardıcılları üçün on xüsusiyyət sayır. Birincisi İslamdır, yəni Allahın qarşısında təslimçilik. Sonuncusu zikr və Allahı yad etməkdir. Bunların heç birində qadınla kişi arasında fərq qoyulmur. Ayədə belə deyilir: Müsəlman kişilər və müsəlman qadınlar, imanlı kişilər və imanlı qadınlar, sadiq kişilər və sadiq qadınlar...
Ali Hamaney
Hər bir insanın yaradılışında məqsəd ümumbəşəri yaradılışda olan məqsəddir: yəni
insani təkamülə və bir insanın çata biləcəyi ən üstün dəyərlərə ucalmaq. Buna görə də,
qadınla kişi arasında heç bir fərq yoxdur. Bunun göstəricisi birinci növbədə FatimeyiZəhra (s) və sonra tarixin digər böyük qadınlarıdır. Yəni Fatimeyi-Zəhra (s)
bəşəriyyətin zirvəsindədir və ondan yuxarı heç kim yoxdur. Bildiyimiz kimi, bu xanım
bir müsəlman qadın olaraq özünü bu zirvəyə qaldırmaq imkanı əldə etdi. Deməli,
qadınla kişi arasında fərq olmamalıdır. Bəlkə də məhz buna görə Allah-Talala QuraniKərimdə yaxşı və pis insanlara misal çəkmək istədikdə onlardan hər ikisinə qadınlardan nümunə göstərir; birinə Fironun həyat yoldaşını, digərinə isə Nuh və
Lutun həyat yoldaşını misal çəkir: Allah iman gətirənlərə isə Fironun zövcəsini misal
çəkdi. Pis, bədbəxt, yanlış yolda hərəkət edən insanlar üçün isə Nuhun və Lutun həyat yoldaşlarını misal göstərir. Burada sual oluna bilər ki, misal vurduqda nə üçün həm kişi
və həm qadın nümunələr göstərilmir. Quranın hər bir yerində iman gətirən insanlara
misal çəkildikdə, yaxud kafirlərə misal göstərildikdə hər iki misal qadındandır. Bu onun
üçün deyil ki, biz bəşər tarixi boyunca qadının məqamına qarşı yanlış və təəssüf ki,
davamlı təsəvvürlərə İslamın dililə cavab verək? İslam tarix boyu qadın haqqında
mövcud olan bu qeyri-obyektiv anlayış tərzinin, yanlış təsəvvür və üslubların qarşısını
almaq istəyir.