"Sevgi varsa, kaybettiğimizi sandıklarımız bir gün mutlaka geri döner."dedi
...
Bu sözü unutmamalıyım. Rengârenk boya kalemlerimle sözü günlüğümün arka kapağına yazmalıyım.
-Sinemaya mı gideceksin Kıymık? Televizyonda bir sürü film gösteriyorlar. Birkaç tanesini izlesene.
'Anneannem sınıfımızın kapısındaki eşiğe benziyor. Bana çelme takmadığı bir sabah bile yok.'
Babam böyledir işte… kırıp dökmeyi pek sever. Baba olacaklar en iyi odun kıranlardan mı seçiliyor? Benim babam odunu bir vuruşta ikiye bölmede ustadır da…
Oysa iyi konserve açanları baba yapmalılar bence. Çünkü konserveyi döküp saçmadan açan biri, kimseyi kolay kolay incitemez.