Bir kitabımı benim için
aşırı değerli birine
vermiştim,
Ertesi gün bana şöyle dedi:
" altını çizmek için
sabırsızlandığım cümleleri,
altı çizilmiş şekilde
bulmak ; bu dünyaya
karşılaşmak için değil,
kavuşmak için geldiğimizin
resmi kanıtıdır. "
"Bulutlar zaten yıldızlara intihar ipi takmış ölüler."
"Efendim?"
"Bulutlar, ölü."
"Nereden çıkardın bunu?"
"Tavan benim. Ben karar verdim. Gün boyu ölü varlıkları tavanda sallanıyor işte..."
"Peki... Gri bulutlar?"
"Ölürken pişman olanlar."
"Yağmur?"
"Ölürken pişman olan bulutların ağlaması..."