batuş

batuş
@yeame
İnsanın kalbi 4 odacık. Birinde ailem, birinde sen de olmak üzere arkadaşlarım, diğerinde bütün herkes, kalan son odacıkta ise sadece sen varsın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En korkunç keşfi nedir insanın? diye sorsalardı Hiç bir işkil duymaksızın "Günah" diye yanıtlardım. Ne kuşta maya tuttu çünkü, ne çiçekte ne taşta. Nihat Behram
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
Ben de beynimi yıllık izne çıkarmak istiyorum.
Biraz ölseydim biraz da sizin bana ağlamanızı seyretseydim.