Okuduktan sonra hayatım boyunca öğrendiklerim ve yaşadıklarım kısa bir kesit gibi geldi ve kısa bi süre tepki vermeden düşünmemi sağlayan kitap.Milanadan sonra ağır geldi
Yılların edebi eseri nasıl oldu da yeni yazılmışcasına ilgi patlaması yaşadı anlamadım.İnsanı raif efendi'ye özendiren güzel kitap.Popülerleşmeseydi iyidi