Yelda Sevim

Yelda Sevim
@yeldasevim
Okumadığın gün karanlıktasın.
Okul öncesi öğretmeni
Lisans
İstanbul
160 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Kendimizi sevmiyoruz.Kafamız bir yığın mukayeselerle dolu; Dede'yi Wagner olmadığı için, Yunus'u Verlaine, Baki'yi Goethe ve Gide yapamadığımız için beğenmiyoruz. Uçsuz bucaksız Asya'nın o kadar zenginliği içinde, dünyanın en iyi giyinmiş milleti olduğumuz halde çırılçıplak yaşıyoruz. Coğrafya, kültür, her şey bizden bir yeni terkip bekliyor; biz misyonlarımızın farkında değiliz. Başka milletlerin tecrübesini yaşamaya çalışıyoruz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Yelda Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
5 günde okudu
·
2023 28. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana. Ataol BEHRAMOAĞLU
Yaşamak güzel şey be kardeşim, Sarıyı yeşile karıştıran sonbahar ağaçlarının altında yürümek, Nemli toprağın kokusunu çekmek ciğerlere, Bir dosta selam vermek Ve iki kelam etmek oradan buradan .....