pöfff baya sıkıcıydı neyi sevildi bunun anlamadım. sonunda şaşırtıcı hiçbir şey yok acaba şu olabilir mi dediğiniz her şey oluyor. tahmin edilebilir idi...
(spoiler) ha bir de uzun süredir konuşmayan kadının kelime kelime, azar azar konuşmasını beklerdim. pat diye hayat hikayesini anlatıyo falan. kadın senelerdir konuşmamış aloo? psikologu susturup kendi konuşuyor yani o derece. yazsana kadına kelime kelime iyileşme süreci. aniden birkaç terapi sonrası (birkaç terapi öncesi de bir arkadaşının gözüne fırça sokuyo) aniden iyileşiyor uzun uzun sohbetler ediyor falan. alakayı kes. saçma idi. zor okudum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
dizisinde kısacık bir kısım 200 bölümde işlendiği için kitap hızlı geldi. aslında normali bu halbuki. keşke izlemeden önce okusaydım. kitaptaki bazı cümleleri diziye direkt olarak geçirmişler, tatlı.
baya iyiydi. sonu açık uçlu bittiği için tatmin etti. yazar sizi manipüle ediyo falan demişler ben başından beri athena'nın tarafındaydım ama arada bir "acaba???" oldum. tamamen iyi ya da tamamen kötü diyebileceğiniz karakterler yok. hepsi gri. şu karakter iyi ya favorim derken birkaç paragraf sonra bir şeyler okuyorsunuz fikriniz değişiyor. yazarın dili de akıcı. okunur.
Sarı YüzR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 202513,4bin okunma