Ayşenur

Ayşenur
Sınav senem dolayısıyla istemeden de olsa kitap okumayı bayağı azaltmıştım. Şimdi tekrardan başlayamıyorum. :(
Ela isimli okura yanıt verildi
Ayşenur
1 saattir kitapla bakışıyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
EfsanE giriş.
Hayatımızın birincil ve doğrudan amacı ıstırap çekmek değilse, o zaman varoluşumuz dünyada amacından en çok sapmış olan varoluştur. Çünkü hayatın özündeki çile ve ihtiyaçlardan doğan dünyayı da baştan sona dolduran sonsuz acının amaçsız ve salt rastlantısal olduğuna inanmak absürttür. Her felaket bir istisna gibi görünür, oysa felaket kaidedir.
Felsefe
Ayşenur
Yine döktürmüş...
Gülmek
nedir gülmek? Pasteur: bulaşıcı bir hastalık Nietzsche: acıya direniş Bergson: işbirliksel davranış Freud: sinirsel gerilimden kurtuluş Aristo: üstünlük hissi içeren Platon: tehlike Hobbes: aniden duyulmuş bir gurur Borelli: fiziksel hareketler çıktısı
Ayşenur
Freud yine güzel söylemiş. :)