📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Önce aynaya baktı sonra elindeki resme uzun zaman olmuştu onu görmeyeli ne kadar da özlemişti...ışıl ışıl gözlerini,umutla dolu çehresini,içinde taşıdığı heycan kelebeklerini ne kadarda çok özlemişti,masum gülüşünü heycanlanınca titreyen sesini pembeleşen yanaklarını...ne kadar uzaktı ne kadar geride kalmıştı, dokunmak istedi olmadı, hissetmek istedi olmadı...ne çok özlemişti o kızı...özlemle dolu donuk bakışlarını aynaya çevirdi baktı tanıyamadı nerdeydi o genç kız yoktu hem de çok uzun zamandır yoktu üzgün ve yorgundu kendini tanıyamadı bu benmiyim derken içten içe kendine yabancılaşmıştı ne aynada ki aksi ne de elinde tutuğu resimdeki genç kadın kendiydi peki artık o kimdi ruhsuz bir bedeni sürükleyen bu zavallı kimdi...