yeşim erdoğan

yeşim erdoğan
@yesimerdgn
Eskiden öğretmendi,şimdi her telden
lisans
istanbul
istanbul, 1 Eylül 1981
147 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
6/10
·222 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2021 09:34
Açıkçası çok popüler bir kitap olduğu için mi çok beklentiyle okudum bilmiyorum ama bu üç gencin yaşadıkları ,daha o yaşta ülkeleri için,ülkelerinin geleceği için yaptıkları daha ayrıntılı anlatılabilirdi.Kitap zaten direk malesef ölümlerini anlatarak başlamış,ayrıca yazarın siyasi görüşleri de fazlasıyla kitapta yer alıyor,bu anlamda da ne düşüneceğimi bana dayatan kitaplardan çok hoşlanmıyorum,ara ara yazarın kendi şiirleri de var,bu şiirler çok güzel.Netice olarak sadece siyasi bir şov amacıyla hayatlarına kıyılan bu üç gencin yaşadıklarını okumak çok acıydı,ama daha da üzücü olan yıllar geçse de bu ülkede çok birşeyin değişmediği...
Darağacında Üç FidanNihat Behram · Everest Yayınları · 201913,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

yeşim erdoğan

, bir kitap okudu
6/10
·222 syf.··
Beğendi
·
13 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2021 09:34
·
2021 8. kitabı
Nihat Behram
8.8/10 · 13,2bin okunma
Ben annemin ezberlettiği Namık Kemal 'in şiirlerinden mülhem olarak öğrendiğim o güzel ve muhayyel Hürriyet 'in gerçek manasını şimdi anladığıma emindim.Hürriyet çıkmıştı,babam geliyordu.
Sayfa 28·Kitabı okudu
1917 lerin, 18 lerin,19 ların İstanbul u.Kırılan milli gururumuzun yanında aç midelerimiz de vardı.
Sayfa 144·Kitabı okudu
Biz geçtiğimiz yoksul,yolsuz,ışıksız,susuz yurt köşelerinden Piyer Loti Ahı çekip geçmiyorduk.
Sayfa 208·Kitabı okudu