Küçük insanı büyük insandan ayıran şeyin ne olduğunu sordu kendine. onu sıradan insanlardan ayıracak bir vasfı olmadığına başkalarından çok da farklı sayılmayacağına göre kendi gözünde kendini neydi? Dar alanlarda bulunmaktan ibaret miydi meselesi? küçük tasalarını hemen unutan daha rahat daha az sorunlu bir hayat yaşamak için çabalayan insanlar bunun farkında olmadıkları için mi küçüktüler? bu dünyada iyi kötü yaşadıkları ve bir gün İlayı adaletin önünde sıradan hayatların hesaplarını vereceklerine inandıkları için mi huzurduydular huzurlu muydular gerçekten hayat uzun bir huzur muydu?