Yeşim şimsek

İçimde bir ses.doğduğum günden beri ve içimde bir ses kendi sesim zannetiğim...Hiç susmayan,susturulmayan bir ses...Kimileri iç ses diyor ona,kimilero benlik,ama eskiler,hani efsane söyleyip de uyukuya dalan eskiler nefsin sesi diyorlar ve "nefs" diyorlar isimine
Reklam
En büyük cihat nefs ile yapılan cihattır Ene 'Sus Ey Nefsim'
Alıntı
Günaydın
Herkes etkilendiği sevdiği bi kitap karekterini yazabilir mi?
Duygu ve Düşünce
Ama Dokundun
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2024 21. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2024 20:20
Nermin Yıldırım ilk kitap Hiç aklımda olmayan kitap..kuzenimin masasında duruyodu şöyle göz gezdiriyim dedim ilk sayfayı okumuştum o anki duygu durum ile 4 sayfa okudum beni okadar sardıkı okumaya karar verdim. Verdim çünkü nermin yıldırımı tanımıyodum kitaplarini bilmiyodum Ev Ev rüyamda görmüştum. Ev kitabını okucaktım ilk ama hep erteledim rüyamda görmesem okuyacaklarımın arasında da değildi. Ama Nermin Yıldırım ilk tanışmam ev kitabı olcaktı Yeni okucanız yazarın ilk kitabı çok önemlidir. Yazarın,diger kitaplari okuma isteğı; diger kitabı ilk kitapla kıyaslar hep bi önyargı ile okursunuz Ev kitabını bilmiyorum ama iyki #k:74693. Yazarın kalemi çok rahat okunuyor.kelme hazinesi geniş sözcüklerle, derin anlatımıylada hayatı sorgulatıyor.,yalnızlığın,suçluğun,günahlarin, guzel harmanladıgı.sıkmadan sosyal mesajlarin verildiği bi roman. Ah bii de Sadi Seber var benim için iki Sadı var safyfa 265 öncesi 265 sonrasi ikiside ayrı ayri güzel kitabin en güzel yani bu sanırim.Sadri Nermin Yıldırım, yüreğnize,beyninize,vicdaniza bi biyerlere muhakak Dokunmadan dokunuyor.
1000Kitap
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma

Yeşim şimsek

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2024 20:20
·
2024 21. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma