Yeşim K.

Yeşim K.
@yesyesksr
“Hiçbir şeye kalbinizin yarısıyla dokunmayın”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
' Dinlen kalbim ve merak etme... Yine seveceksin.
*Dışı serin, içi sıcacık bir kalp;seninki...
' Ilk mesleğim mi? Rabbimi tanımak..."
' Umut olmasına var.Sınırsız denecek kadar çok umut var.Ama bizim için değil...."