Yeşim K.

Yeşim K.
@yesyesksr
' Dinlen kalbim ve merak etme... Yine seveceksin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*Dışı serin, içi sıcacık bir kalp;seninki...
' Ilk mesleğim mi? Rabbimi tanımak..."
' Umut olmasına var.Sınırsız denecek kadar çok umut var.Ama bizim için değil...."
' Ah!Ne de zor şimdi yeniden sevmesi Ne de zor seni bir başkasında tekrar etmesi..."