Herkes ayrı şeyden hoşlanır. Benim hoşlandığım şeyler ise aklımın zarar görmemesi, insanların yaşadıkları şeyleri umursamamazlık yapmamak, herşeye hoşgörü ile yaklaşıp ona değeri oranında davranmaktır.
Bırak hoca,ne kaderi. Sen de temelli kestirmeci olmuş çıkmışsın. Hatalar, suçlar, günahlar kader mi olmaya başladı yine ? Ortada hayal kırıklığı varsa kader, başarı varsa biz yaptık ettik oluyor nedense.
Ahlat Ağacı - Nuri Bilge Ceylan