Günün yoğunluğundan unutmuşum bugün babamın vefat yıl dönümü, kaç yıl oldu ama hâlâ yokluğuna tam anlamıyla alışamadım, her şeyim her anım her özel günüm bir parça eksik. Olgunlaştım ama hâlâ çocuk gibi babamı istiyorum. Rabbim mekanını cennet etsin canım babam. Şu an ayrıyız ama elbet birgün buluşacağız.
Duygu ve Düşünce
1 yıl sonra geri gelmek çok farklı hissettirdi. Tekrardan merhaba 1k.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bi yaş daha aldık şükür, yaşlandık… 🥲✨🎈🎀🌟
Bitti
Onca düşünce, onca stres, onca telaş, onca yorgunluk ve daha bir çok şey bitti. Bu yıl yeri geldiğinde o kadar düşündüğüm ama bir o kadar da mutlu olduğum bir eğitim yılı oldu ki bazı yüreği güzel insanlar çok yardımcı oldular bunun kendi emeğimle olduğunu söyleseler bile. İnşallah seneye de her şey çok güzel olur. Her şey kaldığı yerden devam eder. Ama insanlar şunu bilsin seneye ki ben bu ben olmayacağım...
Duygu ve Düşünce
"Ne kadar hüzün geçmişse dünyadan, Ne kadar acı geçmişse... Ve bizim bir haziranımız Bir yıl kadar yetecek dünyaya." Turgut Uyar
Alıntı
Ablama :(
Haziran artık benim için yazın başlangıcı değil. Takvim her bu aya döndüğünde içimde bir yer sessizce kararıyor. İnsan bazı tarihleri unutamıyor. Unutmak istemediğinden değil; hayat o tarihten sonra aynı kalmadığından... Bir yıl oldu. Koca bir yıl boyunca seni özlememeyi öğrenemedim. Bazı günler güçlü görünmeyi başardım, bazı günlerse yokluğunun ağırlığı omuzlarıma çöktü. Hayat devam etti deniyor ama bazı kayıplarda insanın bir parçası olduğu yerde kalıyor. Haziran bende artık eksiklik demek. Yarım kalmış cümleler demek. Bir daha duyulamayacak bir sesin özlemi demek. Sana söyleyemediğim şeyler, birlikte yaşayamadığımız günler, paylaşamadığımız sevinçler içimde bir yerde duruyor. Bazen kalabalıkların içinde, bazen gecenin en sessiz anında aynı düşünce gelip yanıma oturuyor: "Keşke burada olsaydın." Geçen zaman seni benden uzaklaştırmadı. Sadece sana olan özlemimin ne kadar derin olduğunu öğretti. Bu haziran da zor geçiyor ablam. Ama seni sevmenin, seni özlemenin ve seni dualarımda yaşatmanın sonu yok. 30 Haziran... Bazı ayrılıklar takvimde bir gün değil, insanın ömründe bir mevsim bırakıyor.