Hayat ne garip, halihazırda notlar alarak okuyup, beğendiğim dergi ve kitapların yazarını(Metin Karabaşoğlu), şimdide eş zamanlı olarak YouTube içeriklerinin çekim, montaj vs işlerini yapıyorum. E haliyle hem tanışıp hemde kitaplar hakkında da bol bol konuştuk, imzalar ile birlikte :) Çekimlerde haftalar sürünce, baya tanış olduk elhamdülillah. Çok güzel bir ikram-ı ilahi olarak gördüm bu olayı paylaşmak istedim .