Seda YILMAZ

Seda YILMAZ
@ylm_seda

Seda YILMAZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
Beğendi
·
22 saatte okudu
·
2025 24. kitabı
Cengiz Aytmatov
7.2/10 · 482 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu arnavutkaldırımlı taşlarda yürürken kendini umutsuzluk içinde hisseden kaç kişi vardı? İnzivaya çekilip Tanrı’ya itaat eden kaç umutsuz, kaç tükenmiş yürek burada çaresizce Tanrı’ya “Sesimi duy, Tanrım!” diye haykırdı? Kim bilir kimler Tanrı’ya “Sesimi duy!” diye haykırıp gözyaşları döktü burada! Sonsuz keder, utanç ve anlamazlıklar zincirinde her seferinde yeni bir hikâye haykırıldı Tanrı’ya; her seferinde Tanrı’nın bilmesi gereken, insan içinde haykırılması zor şeyler yana yakıla anlatıldı ona. Bu da olmasa insan dünyanın adaletinden yakınmak için nereye giderdi ki? Tanrı’nın mahkemesi olmadan dünyada yaşamanın anlamı ne? Yeryüzündeki insanlardan ne çok pislik, ne çok habislik aktığını ona anlatmaya hiç kimsenin ömrü yetmez…
Sayfa 15·Kitabı okudu

Seda YILMAZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
Beğendi
·
69 günde okudu
·
Okunma: 16 Eylül 2025 22:30
·
2025 23. kitabı
Hakan Günday
7.4/10 · 2.237 okunma
“Kendi hikâyeni yazmaya başladığında, yalnız kalmayacaksın. Çünkü kelimeler de seni yazmaya başlar. İçinde ne varsa, bir gün dışarı sızmak ister. Sen onu yavaş yavaş açtıkça, dünya seni dinlemeye başlar. Sadece yaz… çünkü yazmak, görünmek değil; var olmaktır.”
Duygu ve Düşünce
"Sessiz Derinlikler"
"İçime kapandıkça, sanki bir kazma alıp kendi içimde bir kuyu kazıyorum. Her söylenmemiş söz, her bastırılmış duygu bu kuyunun duvarlarına oyulmuş gibi. Nefes almak zorlaşıyor bazen… ama dışarı taşamayan bu yoğunluk, içimde bambaşka bir dünya yaratıyor. Hayaller… sanki o karanlıkta daha da parlıyor. Gerçekleşmemiş bir romanın giriş cümlesi oluyorlar, ya da bir maceranın taslağı. Zihnimde kurduğum o konak… kasvetli, soğuk ama büyüleyici. Her odasında başka bir düşünce, başka bir tutku saklı. Her kapının ardında açığa çıkmayı bekleyen bir ben var. İçerisi ne kadar karanlıksa, orada şekillenen fikirler o kadar güçlü. Belki de en yaratıcı yanım, en karanlık noktalarımdan filizleniyor. Ve evet… belki de bu yüzden bazen yalnız kalmak istiyorum. Sessizce kendi içime düşmek için."
İnsan ve Duygular