Aylin

Aylin
Bu sadece... kötü bir rüya! Uyan uyan. Ruhların Kaçışı-Hayao Miyazaki
iyiymiş:))
"Dört tip okur olduğunu söylerdi. Sünger okur, huni okur, süzgeç okur ve elek okur. Sünger, karşılaştığı her şeyi emer ve çoğunu da sonra hatırlar ancak önemli olanı çekip çıkaramaz. Huninin, okudukları bir taraftan alınırken diğerinden akıp gider. Süzgeç, şarabı geçirip tortusunu tutar, aslında o okumasa, kendini sadece işe güce adasa çok daha iyi olur. Diğer yanda elek, sapla samanı en iyi şekilde ayırır."
Sayfa 832 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bilgi, temiz su gibi olmalıdır, bedava ve herkes için."
Sayfa 853 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
"... belki de en yararlı şey, insanın diğerlerinin düşünme biçimleri hakkında da bilgi sahibi olabilmesidir ki bu gerçekten de çok değerlidir çünkü bu olmadan insan herkesin aynı düşündüğü fikrine varabilir ve bu nihayetinde doğru değildir. Her birimiz farklı düşünürüz ve okurken tamamen bireysel bir şey hayal ederiz."
Sayfa 854 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
"İstediğin gibi yaşamak, düşünmek ve yapmak mümkün değil mi ..."
Sayfa 865 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı