"Dört tip okur olduğunu söylerdi. Sünger okur, huni okur, süzgeç okur ve elek okur. Sünger, karşılaştığı her şeyi emer ve çoğunu da sonra hatırlar ancak önemli olanı çekip çıkaramaz. Huninin, okudukları bir taraftan alınırken diğerinden akıp gider. Süzgeç, şarabı geçirip tortusunu tutar, aslında o okumasa, kendini sadece işe güce adasa çok daha iyi olur. Diğer yanda elek, sapla samanı en iyi şekilde ayırır."
"... belki de en yararlı şey, insanın diğerlerinin düşünme biçimleri hakkında da bilgi sahibi olabilmesidir ki bu gerçekten de çok değerlidir çünkü bu olmadan insan herkesin aynı düşündüğü fikrine varabilir ve bu nihayetinde doğru değildir. Her birimiz farklı düşünürüz ve okurken tamamen bireysel bir şey hayal ederiz."