Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku…Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim .Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz , insan muhitin bayağı , manasız , soğuk tesirlerinden kurtulmak istediği zaman yalnız okumak fayda verir.
Bunu öğren ,kafana iyice sok kızım ,
Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi , bir erkeğin suçlayan parmağı da daima , mutlaka bir kadını gösterir .
Bunu hiç unutma