Sonra, yavaş yavaş günler birbirini kovaladı. Kıştan sonra bahar, bir yazın arkasından da bir sonbahar geçince, hepsi azar azar, parça parça akıp gitti. Geçti gitti, uzaklaştı. Bitti, demek istiyorum. Ama yine de derinde bir şey kalır. Sanki bir ağırlık, şurada, göğüs üzerinde! Ama yapacak bir şey yok.