ahu

Reklam
Yarar sağlamak! Elbette yarar sağlıyorum! Hep bunu niye yapmayayım ki? Eğer birileri cinayet işlemeyi seçtiyse bunun suçlusu ben miyim? Balıkçılar balık yakalarlar ve bu yüzden lanetlenirler. Ama biz balık yediğimiz için lanetleniyor muyuz? Elbette hayır. Nasıl olsa öldüklerine göre balıkları niye yemeyelim? Kutsal yazıları biraz daha dikkatli incelemelisin sevgili Kin Kin."
Yakmaktan değil aydınlatmaktan yanaydı. Yangın da şüphesiz bir gündoğumu yaratabilir, ama neden günün doğmasını beklememeli?
Güç zoruyla, (güç de bende vardır) bazı bazı ahlaka göre davranmayı başarabilir insan, olmayı değil.