📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diyorsunuz ki çocuklar bütün günahları işleyecek, bırakın içsinler, gezsinler, kumar oynasınlar. Bu herkesin gideceği yol, diyorsunuz. Memleketi siz batırdınız. Böyle düşünenler batırdı. Şimdi de bir aileyi mahvetmeye kalkışıyorsunuz. Hayır Sabih Bey! İnsanlar günah işlemek için yaratılmamışlardır.
Vâhâ dediler.
Gözlerinde çöllerin kumu diken dikendi.
Gönlü de dudakları da çatlamıştı.
Asâsı çoktan kırılmış, abası çoktan yırtılmıştı.
Önce yıldızlar sönmüştü, sonra güneş.
Ve çöldeydi.
Vâhâ dediler.
Ne vâhâsı?
Vâhâ’da serabın cazibesi bile yoktu.
Rüyası güzeldi suyun, kendisi değil.
Garip bir gece bu.
Ne sâki gitti, ne meclis dağıldı.
Sadece kitaplar secdeye kapandı.
Ve bazı vehimlere güle güle dedim.
Ağlayarak güle güle dedim.
Garip bir gece bu.