Çok çaresizdim. Kadınların tepesi attı mı, söyleyemeyecekleri ya da yapamayacakları şey yoktur. Eğer çalışmasına izin vermeseydim, kendisini işe yaramaz hissederdi.
Annem sık sık, “ İnsan mutlu olduğu sürece, Fakirlik utanılacak bir şey değildir.” derdi.
(…)
Yorgunluktan nefes alamayacak durumdayken bile, bütün gün gülümserdi.