esma

esma
@yorulmalar
Bu deveyi de güdemedik, bu diyardan da gidemedik.
Bütün bu insanlar birbirlerine açılmakla, aynı fikirde olmanın verdiği mutluluğu bölüşmekle geçiriyorlar zamanlarını. Anlamıyorum Tanrım, hepsi birden aynı şeyleri düşünmeye neden bu denli önem veriyorlar?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyorsun, birini sevmek, başlı başına bir girişim. Güç ister, yürek ister, körlük ister.. Hele, ilk başta bir an var ki, uçurumdan atlaması gerekir insanın. Bir an bile düşünülse bu yapılamaz.
Her zamankinden daha fazla unutulmuş hissediyorum kendimi.
‘Önce bebek gibi ağladım, sonra geçmişi düşünmeye başladım. Düşündükçe daha çok ağladım. Zaman gerçekten uçup gidiyordu.’