Benim kitaplarım hiç yorum yok. Ama okunma sayısı çok fazla. Linç hayatımda hiç yemedim. Kötü olumsuz yorumda yok. Ya ben işimi iyi yapıyorum yada okur yorum yapmaya üşeniyor 😔😔 sizce
Sevdıgınız şiiri paylaşabilir misiniz yorumda 🙏🌸😊
Reklam
Grup Varr
Gelmek isteyen gt yapsın yorumda söylesin (25 yaş üstü yazmasın )
lgbt
LGBT dediğimiz şey, eşcinselliği savunan; yani erkeklerin kadın gibi, kadınların ise erkek gibi davranabileceğini ve aynı cinsiyetten olan insanların birlikte olabileceğini savunan bir düşünceyi temsil eder. Bu durumun toplumsal düzeni, sosyal ahlakı ve aile içi dengeleri olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Aynı zamanda dini ve psikolojik açıdan da bazı sorunlara yol açtığını ifade eden görüşler bulunmaktadır. Bunları inceleyelim. 1. Toplumsal düzen Toplumun belli başlı yapı taşları ve bir düzeni vardır. Bunun bir kısmını erkekler, bir kısmını ise kadınlar sağlar. Genel olarak bu düzende erkekler daha ağır işleri yapıp çalışırken, kadınlar da aile içi işler ve daha hafif görevlerle ilgilenir. Bu demek değildir ki kadınlar erkek işi, erkekler kadın işi yapamaz. Ancak tarih boyunca toplumlarda bazı görev dağılımları oluşmuştur. Bu görevlerin bir kısmı insanların biyolojik özellikleriyle ilişkilendirilir. Bu nedenle bazı düşüncelere göre kadın ve erkek arasındaki farkların tamamen ortadan kaldırılması toplumdaki düzeni zorlayabilir. Bir örnek vereyim. Kadınlar biyolojik olarak doğuran taraftır. Bu yüzden toplumlarda genellikle annelik rolü önemli görülmüştür. Erkekler ise fiziksel güç gerektiren alanlarda daha fazla yer almıştır. Elbette günümüzde birçok farklı örnek vardır, fakat bu farklılıkların tamamen yok sayılması bazılarına göre toplumsal dengeyi zorlayabilir. Bunu anlatmak için şöyle bir örnek verilebilir: Bir yokuşu tabaka ekleyerek düzlememiz gerektiğini düşünelim. Bunun için bir uzun bir kısa sütun gerekir. Kısa sütun yüksek yere, uzun sütun alçak yere yerleştirilir ve böylece tabaka dengelenir. Ancak sütunların yerleri değiştirilirse zemin eğri ve işlevsiz olabilir. Bu örnekle anlatılmak istenen şey, toplumda bazı rollerin birbirini tamamladığı düşüncesidir. Bu
Siyaset
Başlık bulamadım.
Kendisine saygı çerçevesinde ve hiçbir saygısızlığım olmadan bir ricada bulunduğum halde beni engellemiş Hacı Seydaoğlu, zaten daha önceki taleplerimde de yine saygı çerçevesinde yazmış olmama rağmen cevap vermemiştiniz, beni engellemenize gerçekten çok şaşırdım. 1000kitap destek de cevap vermedi, yorumda da belirttim aynı şeyi. Çözüm getirmek yerine engellemeyi mi uygun buldunuz? Ki ektrem bir şey talep etmedim, zaten olan ve kullandığım bir özelliği rica etmiştim. Ben bu uygulamada kendi halinde bir okurum. Hiç kimseye de kendimi savunmak durumunda olmam dışında saygısızlık etmedim. Bu yaptığınız çok ayıp ve hiç hoş değil.
1000Kitap
Grup var
Eğlenceli ve aktif insanlar grup var gelmek isteyen gt artı yorumda söylesin
Reklam
Reklam