“nerede olursan ol, vakit tamam, gel bana; yaklaşan korkunç felâketi unutmak için perdeleri çekili yarı karanlık bir odanın sessizliğinde bütün gücümüzle birbirimize sarılarak ölümü beklemenin zamanı geldi artık”
Kitabın adına bakınca bile bir hata mı var diye düşündüm, anlamadım ilk başta ve anlamsız geldi. Fakat başlayınca ne demek istediğini, ne kadar doğru bir başlık olduğunu anladım. Kitabın akıcılığı, kelimelerin yalınlığı ve vermek istediği mesajın netliği ile okuru sıkmayan, etrafa pozitif enerji yayan, su gibi okunacak bir kitap. Her yaştan okurun rahatlıkla okuyabileceği ve ders çıkarabileceği bir içerikten oluşuyor. Yazara bu kadar az cümle ile bu denli güzel mesajlar verdiği için teşekkür etmeli. Tavsiyedir. Keyifli okumalar.