"Bir sarmaşık diyordu o aşk için. Aşk sözcüğü zaten sözlükte sarmaşık demekmiş. Bir sarmaşık çınarları, servileri nasıl sarıp sarmalarsa aşk da öyle sarıp sarmalarmış çınar gibi yiğitleri... Ve her sarmaşık, sardığı ağacı kuruturmuş sonunda..
Aşkın gözyaşları serisinden sonra okuyunca müthiş bir hayalkırıklığı
O altın seriden sonra çok çok yavan bir kitap olmuş. Aradığımı bulamadım kısacası, yada beklentimin çok çok altında kaldı desem yeridir.
Yine de Üstadın kaleminden çıkmış bi eserdir. Saygı duyuyorum ve serinin devamında inşallah aradığımı bulurum diye ümid ederek devam ediyorum..
Aşkın Meali 1Sinan Yağmur · Karatay Akademi · 20123,289 okunma