Birçok insan bu kadar şanslı mıydı? Onları gerçekten anlayan birini bulacak kadar? Onları sürekli daha çok kendileri gibi birine dönüştürmeye çalışmak yerine, dünyaya bakışlarının ve yaklaşımlarının bütün garip ve yabancı yollarını kabul edecek birini bulacak kadar?
Değişen beni, ben olarak kabul edip yeni benle yaşamaya devam mı edeceğim? Yoksa zamanı gelince normale döneceğim gün için, önceki benden vazgeçip karşı taraf için mi yaşayacağım?