yeşim kaya

“Gökyüzü… onu çizecek olsan hangi rengi kullanırdın?” “Masmavi. Neredeyse tadını alabileceğin türden bir mavi.”
Sayfa 10 - SAM&ANNA·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birçok insan bu kadar şanslı mıydı? Onları gerçekten anlayan birini bulacak kadar? Onları sürekli daha çok kendileri gibi birine dönüştürmeye çalışmak yerine, dünyaya bakışlarının ve yaklaşımlarının bütün garip ve yabancı yollarını kabul edecek birini bulacak kadar?
Sayfa 146 - Ivy·Kitabı okudu
Çünkü insanlar aptal. İnsanlar kolayı seçiyor. Bildiklerini yapıyorlar.
Sayfa 231 - Callie·Kitabı okudu
İnsanlar. Ve birbirimize yaptığımız acımasız şeyler.
Sayfa 154 - Ivy·Kitabı okudu
Değişen beni, ben olarak kabul edip yeni benle yaşamaya devam mı edeceğim? Yoksa zamanı gelince normale döneceğim gün için, önceki benden vazgeçip karşı taraf için mi yaşayacağım?
Sayfa 274 - Joo Won·Kitabı okudu