Üstadın beğendiğim çok güzel bir kitabı. Sezai Karakoç'un okuduğum üçüncü kitabı. Üstad sayesinde şunu çok iyi anladım ki önemli olan bir kitabın kalınlığı değil anlam derinliğidir. Üstad bu kotabında orta doğu, orta asya, Afrika ve daha pek çok sorunu irdeliyor ve çözüm yollarını anlatıyor. İki röportajında da mutlaka bu ve diğer kitaplarını da okumanızı tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!