"...ömrüm boyunca çektiğim acıların baş sebebi mertlik, yücelik peşinde koşmam oldu. Diyojen gibi, elimde fener bunun peşine düşmüştüm, bir yandan da çeşit çeşit kepazelikler yapardım; Hepimiz gibi baylar... Yani şey, yanlış söyledim, hepimiz değil, yalnız ben, ben, ben!.."
#KaramazovKardeşler * #Dostoyevski