Yucel Sarikaya

Yucel Sarikaya
@yucelsarikaya
CumhuriyetÜniversitesi BilgisayarMüh "Demek ki , insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar..."
şarabımız bitince yağmura çıkarız , kim güzelleşmiyor öpüşünce.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ne kadar şişmanlamıştır kim bilir. ama yine de görmeyi çok isterim, kolay mı? ilk göz ağrısı.
Bugün de geçti işte... Ve bütün günlerim hep böyle geçecek, sonra ne olacak sanki?
Oysa gece tam yarısıdır bir günün, ve daha güçlüdür gündüzden.
Bu dünyada en iyi ben yenilirim; dosta, düşmana, aşka...