Yusuf Turgut

Yusuf Turgut
@yucufer
Kalemini her daim dinç tutmaya çalışan bir yazar adayı. kitaplab.com
Reklamcı
Sakarya Üniversitesi
İstanbul
İstanbul, 2003
35 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı

Yusuf Turgut

, bir kitap okudu
9/10
·80 syf.·
2026 10. kitabı
Reklam

Yusuf Turgut

, bir kitap okudu
9/10
·517 syf.·
2026 4. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,1bin okunma
İtiraf sayfaları
Evet ben de bir itirafta bulunayım. Ama o saçma kullanıcılar gibi "gizli olsun" deyip onun bunun arkasından konuşarak değil. İtiraf sayfaları kadar boş ve gereksiz bir oluşum görmedim. Lisedeyken Instagram üzerinden bu tarz hesaplar açılırdı ve "bu, şundan hoşlanıyor" tarzı itiraflar gelirdi, kimliği belirsiz bir şekilde. Asıl merak ettiğim mevzu şu: 1K gibi bir platformda neyin entrikasının döndüğünü hala anlamış değilim. "Şu kız enişteci, bu eleman sapık, şu kişi bunun arkasından konuşuyor vs." Böyle bir platformda bu tarz saçmalıklar ana sayfayı fazlasıyla işgal ediyor. Birini engelliyorum, diğeri hesap açıyor. Bu platformda neyin kafası bu? Bir entrika, kaos peşindesiniz ve bu çok saçma geliyor. Kitap okuma, yorumlama uygulamasında kime neyi itiraf ediyorsun? Bir insanın en güvendiği kişiye bile itiraf edemedikleri varken hiç tanımadığınız saçma bir itiraf sayfa kullanıcısına neyi itiraf ediyorsun? Bence itiraf hesaplarının kullanıcılarının ve onlara itiraflarda bulunanların kendisine biraz daha saygısı olması gerek. Bu benim düşüncem. Neyse kitap önereyim: Dorian Gray'in Portresi
Duygu ve Düşünce
Kılık Kıyafet ve Sürgün
Bugün yine karşılaştığım bir durumu eleştirmek için paylaştığım bu iletiyi okuyorsunuz. Etek boyutu, kılık kıyafet ve başörtü hakkında bir tartışma oluyor. Birileri kafasına göre insanların Afganistan'a taşınması gerektiği konusunda sözde tavsiye-hakaretlerde bulunuyor. Bu zihniyetteki insanlarının ahlaki normları, etik anlayışları profilindeki okuduğu kitap sayısının görüntüsünden ibaret. Siz, değil 100, 1000 kitap okusanız dahi ahlaktan nasibini almamış insanlar olarak kalacaksınız. Biz size "Yallah İsrail'e" demiyoruz. Çünkü biliyoruz ki o kınadığımız İsrail bile kendi vatandaşını ayırmıyor. Bizim bize yaptığımızı, onlar kendilerine yapmıyor. Neyse, kitap önereyim. Kavgam
1000Kitap
Reklam