"Ortalama kızların egosu hiç çekilmiyor", "Erkekler Allah belanızı versin", "Bana DM atmayı bırakın artık, herkes bana yazıyor"
tarzı iletiler paylaşıyorsa düşük IQ seviyesine sahiptir. Muhabbet kurmamakta, yorum yapıp tartışmaya girmemekte fayda var.
Bu tarz insanlarla tartışmaya girip yanlış yaptıklarını söylemek maalesef işe yaramaz, çünkü yağ gibi üste çıkacaklar ya da yorumlarınızı sileceklerdir.
Hayırlı ramazanlar dilerim 🙂