Tuğba Sabaz

Asla bir geleceğe sahip olmamış olduğum günlerden birindeyim.
Sayfa 17·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tam olarak delilik sayılmaz bu halim, ama delirenler herhalde kendilerine acı veren şeye teslim oluyordur, ruhundaki sarsıntılardan yavaş yavaş zevk almayı öğreniyordur
Sayfa 19·Kitabı okuyor
Zor zamanlar geçirdiğinizde dünyanın en zor şeyini yaşıyormuşsunuz gibi hissetmek çok doğal. Bu şekilde hissetmek bencilce de değil. Hayatımızın bazı alanları görece daha iyi diye genel olarak durumunuz daha iyi sayılmaz.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Gerçek keşiflerimizin hepsi kaostan çıkıyor.
Sayfa 207·Kitabı okudu
Hayatı doğru düzgün yaşamak için eğitilmişiz biz. Hata yapmamak için
Sayfa 206·Kitabı okudu