melike

melike
@yulaa
...kimse beni benden daha fazla hor göremez. Kendimi perişan hissediyorum, hasta gibiyim, sakat gibiyim, çünkü herkesten çok farklıyım, gitgide daha kötü, daha değersiz, daha gereksiz olduğumu gözyaşları içinde hissediyorum, ben...
Sayfa 46
Reklam
...binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin.
Sayfa 44
Ağzını açmadan öyle oturmasın, yeterdi. Böyle görgüsüz ve ürkek davranmayı, aklının çocuklar gibi karışmasını, birilerinin ona acımasını istemiyordu.
Sayfa 31
Her türlü hırstan uzaktı, amacı kendini uyuşturmak ve mahrum kaldığı onca şeyi düşünmemekti.
Sayfa 20