İnsan 3 şey ile yaşar diyen tolstoy çok güzel bir yere adım atmıştı. Bugün ise bunun tam tersini yaşıyor uz sanki tolstoy zamanda günümüze gelip geri gitti 21 yy. İnsan sevgiyi araç tanrıyı ise insanları kandırmak için kullanan insanlar ile dolu gerçekten şimdi soruyorum insan ne ile yaşar
Körlük dediğimiz şey aslında görmek istemediğimiz şeylerin ifadesini anlatıyor olmayanı var etmek yada yoku var etmek her şey gördüğümüz bir rüyamı yoksa biz mi rüyayız dedirtti