Bana göre her insanın mutlaka okuması gereken bir kitap çok küçük yaşlarda okumama rağmen her yıl mutlaka 2 kere okurum.
Eser o kadar guzel şekilde yazılmış ki günümüzde ve gelecekte hala kullanıcak düşünce yapısı hakimdir...
Özellikle yaz akşamları balkonda ışığınız varsa bir çırpıda okuyacaginiz ve bir anda bitirebiliceginiz bir kitaptır.
Olay kurgusu güzel ve bambaşka bir yapıda çizilip yazılmış bir eser...