Güzel bir kitap iki günde okumamın sebebi ise kısa kısa hikayeler tarzında gün içerisinde kullandığımız kalıplaşmış cümleleri anlatması. Kitap bitince aklınıza keşke şunu da anlatsaydı diyeceğiniz cümleler olacak. Benim çok şaşırdığım afyonum patlamadı olayı :) ilginçti.
Azra Kohenin tüm kitaplarını bir ay içerisinde okudum. Mart ayında son olarak bu kitabı okudum. diğer kitaplarını okuyunca bu kitap biraz daha yavaş geldi ve belki diğer kitaplarındaki bazı şeylerin tekrarından böyle hissettim. Genel olarak güzel bir kitap. Beğendim
türk-kürt çatışmasını irdelese de daha çok insan olmakla ilgili bir kitap. Almadan önce internetten araştırdığım bir kitap bu kitap Kürtçe yede çevrilmiş. Okunur mu bence zaman verilecek güzel bir kitap
Profesör dizi de olduğu gibi kitapta da sizi şaşırtacak ve kitabın her sayfasında sizde oyunun içinde olacaksınız. Gerçekten okumak için heyecan duymaya değdi.
Uzun zaman önce okumuştum ve unutmuşum ne kadar harika bir kitap olduğunu. Bütün acıları tekrar hissettim. Emir'e kızdım, Hasan'a üzüldüm. Sayfaları çevirdikçe kızdıklarım değişti ve üzüldüklerim çoğaldı. Hangi taraftan bakacağımı, kimi haklı göreceğimi, kimi haksız bulacağımı bilemedim...