yeliz

yeliz
@yyelizz
Duygularımız eylemlerimizin içindedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de insan… En büyük utancı… Kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Zaman insanı olduğundan farklı birine dönüştürmez. İnsanı olduğundan farklı birine dönüştüren tek şey sevgidir.
Başkasının yüreğinde imkansız bir sevgi uyandıran insan özür dilemeye mecbur bırakılabilir mi?